Flytoget er nominert til Kollektivprisen for sine friksjonsfrie reiser

Gjennom 25 år har Flytoget gjennom punktlighet, god service og effektive løsninger bygget opp en solid merkevare og høy kundetilfredshet blant reisende til og fra landets hovedflyplass.

«På skinner mot verdens mest behagelige og effektive reise»

Gjennom 25 år har Flytoget jobbet for å gjøre starten og slutten av reisen til sine kunder så lett og friksjonsfri som mulig. I sitt DNA som de kaller «beroligende effektiv», ligger punktlighet, enkelhet, service og hurtighet. Denne kombinasjonen har gjort Flytoget til en av Norges mest kjente og kjære merkevarer; «Vi tror på kvalitet og det å levere verdens beste reise til våre kunder, og nettopp derfor jobber vi hele tiden for å gjøre reisen enda bedre.»

For Flytogets ansatte er det alltid et mål å fjerne ett hvert stressmoment de reisende kan oppleve. Det er både fokus på detaljer, men først og fremst vet man at de reisende verdsetter enkelhet, det å komme raskt frem og å bruke minst mulig tid.

Alltid på jakt etter nye, innovative løsninger

Gjennom sin historie, har Flytoget derfor alltid vært frampå med nyvinninger. Som da de for snart 20 år siden var først i verden med billettløse reiser, ved å la betalingskortet fungere som billett.

To nylig lanserte tjenester, er Flymatch og Flytag. Førstnevnte er en funksjon i appen der du velger din flyavgang, og så foreslår Flytoget hvilket tog du bør ta. Sistnevnte er verdens første bagasjelapp-printer på tog. Ved å bruke togturen på slike praktiske gjøremål som ofte kan ta lang tid på en stressende flyplass, gir dette tilbudet kundene en mer behagelig og effektiv reise.

Les også:


Kollektivkonferansen
16. november 2023

AtB AS vinner av Kollektivprisen 2023!


Kollektivprisen
16. oktober 2023

De nominerte til Kollektivprisen 2023