Kollektivtrafikkforeningen arrangerer hvert år introduksjonskurs for nyansatte og andre som ønsker faglig påfyll om kollektivtrafikk og bærekraftig mobilitet. Det blir to spennende dager fullstappet med interessante foredrag, panelsamtaler og gruppeoppgaver. Målet vårt er å fremme kunnskap om kollektivtrafikk og bærekraftig mobilitet for alle som jobber innenfor mobilitet, samt å være en nettverksarena for å styrke samarbeidet på tvers i bransjen.
Deltagere på introduksjonskurset får et godt overblikk over bransjen som helhet og innblikk i de ulike fagområdene, som sammen bidrar til å utvikle og drive kollektivtilbudet og skape et bærekraftig mobilitetstilbud. Etter endt kurs skal deltagerne:
- ha økt sin kunnskap og forståelse for hva kollektivtrafikk og mobilitet er
- være inspirerte til å løse vårt viktige samfunnsoppdrag
- ha kjent på fellesskapet i bransjen
- ikke minst knytte nettverk som sikrer samhandling på tvers
- fått innsikt i hvilke problemer sektoren løser i samfunnet, og ikke minst hvordan man jobber for å løse disse problemene
Praktisk info:
Sted: Ruter S, Jernbanetorget 1, Oslo
Kurset avholdes tirsdag 1. og onsdag 2. september.
Reise og overnatting bestilles av den enkelte. Sjekk om din organisasjon har en god hotellavtale. Vi anbefaler å være tidlig ute med bestilling, da hotellene i Oslo fylles raskt opp.
Program:
Programmet er under ferdigstillelse. Et tentativt program finner du her. Merk at dette ikke er et endelig program; noen poster mangler, og det kan forekomme endringer.
Påmelding gjøres her.
